Tetiba. Ada butang rewind

Ni nama dia Beck. Antara lelaki yg aku panggil abang. Hensem bukan? Nak jadik ayah tak lama lagi. Tak sabau aku nak picit-picit anak dia.

Aku dalam perjalanan ke rumah. Tetiba otak aku tertekan butang rewind. Ntah kenapa aku teringat pasal Beck ni. Recap balik a few year before 2010. Aku kenal Beck ni tahun 2006. Erm. Lama tak lama jugak lah.

Tetiba aku terpikir. Beck, ko dah prepare blom borang? Lagi beberapa ratus hari ko nak kena join kelab 3 kupang. Hahaha. Anyway, moga Dhilla sihat dan selamat melahirkan baby :)

Isk, aku memanipulasi lelaki kacak dalam blog. Agak-agak kan, naik tak traffic? Aku nk kena ada nuff nang nih.

One thought on “Tetiba. Ada butang rewind

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s