isu busuk

Aku ada baca surat khabar. Pasal Noh dari Hujan mem’busuk’kan seorang gadis.

SO?

Aku beli baju bertulis ‘Hoi Kau Busuk’. Tak terasa offended pon. Kekasih panggil pasangan dia Cayang Bucuk. Tak marah pon. Bukan kah kalau dilihat secara metafora, perkataan busuk itu berbunyi sweet? Barangkali dia terlampau lurus.

Melodi hari ini, Noh menjawab soalan dengan baik dan aku pasti rata-rata orang sokong dia. Peminat dia tak akan lari sebaliknya jika mereka berfikir dengan waras tanpa bias, ada benarnya kata-kata Noh.

Kenapa perlu attack melalui media? Kenapa bila dah balik baru nak sedar diri?

Noh, lu kena pilih ah, sesiapa yang tertentu ja boleh gurau mcm tu kot. Perempuan, nasib baik lu tak kena Gadis Gatal.

Kalau lah, rockers dari US bagi tandatangan bertulis ‘Thank You Bitch. Love You’, adakah peminat akan marah? Adakah rockers itu bersalah?

Bagi aku, memang rockers berperangai macam tu, ada sedikit palat tapi sekurang-kurangnya mereka tak berpura-pura. Dan peminat aku yakin tak marah sebab suka dan sayang punya pasal. Berapa ramai lah yang boleh nak dapat signature artis kalau bukan kerana terpaksa bersesak-sesak pegi konsert?

Barangkali aku patut marah pada Fynn. Dia suka panggil aku bitch. Hahahahaha. Tapi. Ada aku kesah? Aku tetap sayang perempuan tu :)

Tinggalkan Jawapan

