Teringat.

Masa aku student, sejak sekolah lagi kut.. Aku lebih selesa berkawan dengan orang yang tak ada clique. Aku tak suka bergerak dalam geng yang besar. Masa kat SMAKL, geng masa form 3 – hudaa, ain Z & yut. Yut sampai skarang masih contact. Masa SMKSS, Una & Nadya. Dua-dua masih ngam. Diploma ramai sebab duduk dorm. Style budak matriks. 8 orang satu bilik. Tapi bila pegi kelas, aku tetap pegi sorang-sorang. Degree, praktikal, keje – Zue. Dia sorang tahan perangai ntah-hapa-hapa aku.

Dulu banyak buat group work. Keje-keje design studio. Tapi dalam banyak-banyak group, yang paling aku suka, masa 3rd year. Planning studio. Sebab apa? Kami terdiri dari mereka-mereka yang konon ‘terbuang’. Orang-orang yang takde plan nk geng dengan sapa-sapa pada masa tu. Tengok ada kosong, tulis ja nama. In the end, we turned out as the best group.

Hanzo Group, kita memang yang paling best, kan?

Sesi membaham tembikai

Poster group kami. Cool bukan?

Dalam batch BLA 2007, kawan yang memang aku sayang sampai sekarang, memang kau Zue. Tak sabau nak pegi wedding kau tahun depan :)

Tinggalkan Jawapan

