nafsu kaki

Sejak tengok Yuna punya lookbook, aku jadik teruja nak carik oxfords shoes. Aku ada sepasang, yang ada heels. Hadiah dari adik aku, dibeli kat Clarks. Aku memang dari dulu nak kasut Clarks sebab tersangat sesuai dan selesa di kaki aku yang besar nih. Berbaloi-baloi~

Tamak, memang la nama dia manusia kan? Aku teringin pulak nak kasut oxfords yang tapak leper. Aku ada tengok-tengok katalog kasut jenama Aldo. Ada jugak yang aku berkenan. Haihhh. Bilakah kau akan jatuh ke pangkuan kaki aku?

Tinggalkan Jawapan

