another best friend since school :)

Masa sekolah menengah, geng aku tak ramai. Macam arwah ayah aku cakap, “Jasmin ni pelik sikit”. Aku tak berapa suka berkawan dalam group yang ramai. Satu2nya group besar yang aku boleh terima adalah geng ‘askar’ aku pada masa ini. Dulu memang aku cukup tak suka. Lumrah, bila ramai2, perangai berpuak2 memang tidak dapat nak elak. Sama bila aku pindah ke SMKSS. Straight away, aku stick dengan Nadiah. Pastu boleh pulak jiran lama sejak sekolah rendah join kami. Memang meletop-lah.

Ponteng sekolah rutin aku dengan Nadiah. Si Husna nih, baik sikit. So kami ajar dia jadik jahat sikit hehe. Yang pasti, kami jumpa jalan masing2 dan alhamdulillah all three of us sudah pun settle down hehe.

Congrats Husna. Harap anak2 kita nanti boleh paham erti friendship seperti mana kita :)

Me, Husna & Nadiah.

 

*Babe, aku tunggu gamba kita bertiga masa sekolah dulu!

One thought on “another best friend since school :)

  1. omg, aku selalu terlupa psl gambar tuh kalau pergi opis.
    aku yakin gambar tuh ade kat opis aku. nanti aku cariikkkkkk. :D

Tinggalkan Jawapan

