Macam mimpi

Pernah tak korang rasa hidup ni macam mimpi?

Pernah tak rasa macam semua benda depan mata is just too good to be true?

Pernah tak rasa macam nak patah balik ke masa lepas sebab semua benda depan mata macam shit?

Biasalah, semua mesti pernah rasa sebab masing2 aku pasti banyak pengalaman sendiri.

Macam mimpi yang aku maksudkan ni, adalah pasal cerita kawan aku. Dia kat Rusia sekarang nih. Kerja kat sana. Belum dikurniakan cahaya mata. Aku masih ingat kalau ada budak kecik, dia akan tengok budak tu dengan penuhhhh kasih sayang. Sebagai perempuan yang dikurniakan anak oleh Allah, I know that look. The look a mom gives to her new born. Dia ada rupa tu, cuma rezeki anak belum ada.

Dia bakal di’pinjam’kan seorang anak oleh seorang ibu lain. Masyallah, betapa aku gembira dapat berita ni. Tolak tepi dari mana asal-usul anak tu sebab yang utama di sini ialah – dia bakal bergelar ibu jugak walaupun bukan dari rahim sendiri. Anak tu bakal lahir Jun ni. Semoga Allah tetapkan hati ibu tu, supaya anaknya dapat diberi kepada kawan aku untuk dijaga.

Harap semuanya baik2 saja :)

2 thoughts on “Macam mimpi

Tinggalkan Jawapan

