Elok kalau kita pikir jugak ni

Awal malam tadi aku kena serangan migraine yang sejak-2-menjak ni semakin kerap. Alhamdulillah masa mengandung itu hari takda kena, lepas budak dah keluar migraine datang jengok balik.

Owh, so nice of you to drop by, migraine.

So bila dah tido awal dan terjaga tengah malam, aku pon jadik la laparrr. Bangkit tidoq masuk dapor dan prepare sandwich. Makan makan. Takkan nak terus tido? So mari lah kita online.. Dan aku baca status si Peri Cenderawasih. Dan aku tak dapat nak sangkal pendapat dia. Damn. Aku pon kadang2 berkelakuan sedemikian. Elok kalau tak buat lagi macam situasi kat bawah ni. Heh.

alhamdulillah,

boss saya setuju beri bonus balik kampung USD 4000.

syukur pada tuhan.

rezeki alhmadulillah!!

rezeki anak!!!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

itu bukan bersyukur.
tu nak berlagak.
tapi kau cucikan dosa bongkak kau dgn zikir nama tuhan.

keji.

semua orang dah kenal pesen aku-nak-menunjuk-tapi-aku-tanak-kena-label-perangai-bongkak-macam-iblis ini.
it is getting uber lame.

sama getik dengan amik gambo muka okay pastu buat caption “saye buruk”.

eleh.
pancing la tu.

Kan? Ala jangan tipu lah, tak payah in denial sangat. Kau pernah buat jugak kan? Ni konsep sharing is caring tak kena tempat la ni :)

Tinggalkan Jawapan

